Marketing i zarządzanie
( ilość produktów: 396 )
Marketing mody strategia i promocja
48,18 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,00 zł/1szt.+20%Cena bez promocji: 49,67 zł brutto/1szt.-3%
- Autor:
- Wydawnictwo:

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
27,86 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 31,09 zł/1szt.-10%
- Autor:
- Wydawnictwo:

HBR’s 10 Must Reads On High Performance wer. angielska
68,41 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (dodruk 2017)
35,77 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zarządzanie komunikacją marketingową integracja nowe media outsourcing
49,23 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Detonuj! dlaczego – oraz jak – korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać
32,15 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
44,38 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Sprawiedliwe wynagradzanie pracowników z perspektywy prawnej społecznej i zarządczej
45,23 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta w systemie zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi
44,09 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie (wyd. 3/2020)
37,73 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo:

Konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych
73,98 zł brutto/1szt.
- Autor:
- Wydawnictwo: