Biuro Obsługi Klienta +48 22 308 66 55 - Pn-Pt 8:00-16:00 - DARMOWA DOSTAWA już od 199 PLN

FAQ

Najczęściej zadawane pytania czyli FAQ.

Szukasz odpowiedzi na pytania dotyczące sklepu, produktów lub zamówień?
Sprawdź nasze FAQ, gdzie znajdziesz odpowiedzi na wiele popularnych pytań.

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie,
skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania dotyczące:

  • Zamówień: Jak złożyć zamówienie? Jakie są dostępne formy płatności?
    Jak sprawdzić status zamówienia? Jak zwrócić produkt?
  • Dostawy: Jakie są terminy dostawy? Jakie są koszty dostawy?
    Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiście?
  • Konta: Jak założyć konto? Jak zresetować hasło? Jak zmienić dane adresowe?
  • Reklamacji: Jak złożyć reklamację? Jakie są terminy rozpatrywania reklamacji?

Zapraszamy do zapoznania się z FAQ!

Pamiętaj:

  • FAQ jest aktualizowane na bieżąco.
  • Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy Ci w zakupach.
 

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Zamówienia telefoniczne przyjmujemy jedynie od instytucji takich jak szkoły, biblioteki, urzędy.
Więcej informacji o zamówieniach dla instytucji znajdziesz na stronie https://liber.pl/pl/info/zamowienia-hurtowe-85.html
Nie przyjmujemy zamówień telefonie ani mailowo od osób fizycznych, które prosimy o składanie zamówień poprzez naszą stronę.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Zamówienia trafiają do realizacji zaraz po ich złożeniu. Czas realizacji zamówienia zależy od zamówionych produktów. Każdy produkt ma swój czas realizacji. Informacja, oznaczająca czas wysyłki danego produktu, prezentowana jest na stronie produktu, na przykład: "Wysyłka w: 1-2 dni".  Jeżeli w zamówieniu znajduje się kilka produktów, to całe zamówienie będzie zrealizowane w czasie, który potrzebuje produkt oznaczony najdłuższym czasem realizacji. Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (2-3 dni robocze w zależności od wybranej formy dostawy).

Jak mogę zwrócić zamówione produkty?

Wszelkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz na stronie https://liber.pl/pl/terms/zwroty-i-reklamacje-83.html

Dlaczego nie mogę śledzić mojego zamówienia po otrzymanym numerze przesyłki?

Jeżeli Twój numer do śledzenia zamówienia, który został przez nas wysłany, nie zwraca wyniku może to oznaczać, że:
1) Zamówienie zostało spakowane, ale nie zostało jeszcze odebrane przez kuriera
2) Zamówienie nie zostało jeszcze zeskanowane przez przewoźnika
Jeżeli po 6 godzinach, od zaobserwowania problemu z numerem do śledzenia zamówienia, status na stronie przewoźnika dalej się nie pojawił - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Co oznaczają statusy mojego zamówienia?

NIEOBSŁUŻONE - zamówienie wpłynęło do systemu i oczekuje na zaakceptowanie.

REALIZOWANE - zamówienie zostało zatwierdzone do realizacji, jest właśnie kompletowane i przygotowywane do spakowania.

PAKOWANE - zamówienie jest w trakcie pakowania.

GOTOWE - Zamówienie jest spakowane i oczekuje na wysyłkę.

OCZEKUJĄCE NA DOSTAWĘ - Zamówienie jest niekompletne, oczekuje na dostawę brakujących pozycji od dostawcy.

OCZEKUJĄCE NA WPŁATĘ- Zamówienie nie zostało opłacone lub oczekuje na zaksięgowanie.

WYSŁANE - Zamówienie zostało odebrane w punkcie odbioru lub wysłane. Jeśli kupujący wybrał dostawę kurierem, otrzyma informację o swoim numerze listu przewozowego - dzięki któremu ma możliwość śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

ANULOWANE - Zamówienie zostało anulowane i nie zostanie zrealizowane.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz otrzymać zwrot pieniędzy?

Oczywiście, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. W przypadku rezygnacji z opłaconego zamówienia, środki zostaną zlecone do zwrotu tego samego dnia.

Czy realizują Państwo zamówienia zagraniczne?

Nie. Na tę chwilę nie realizujemy wysyłek zagranicznych.

Czy wystawiają Państwo faktury VAT do zamówienia?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dane do faktury zostaną podane w formularzu zamówienia, dokument zostanie wysłany na adres mailowy w dniu nadania przesyłki z zamówieniem bądź jej doręczenia.

Zamówienie nie zostało odebrane - co teraz?

Nieodebrane zamówienie zostanie zwrócone przez przewoźnika na magazyn naszego sklepu. Wpłata za nieodebrane zamówienie zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki na magazynie. Nie ma możliwości, aby nieodebrana przesyłka została ponownie nadana, Klient w takim wypadku może zamówić te same produkty jedynie poprzez samodzielne złożenie nowego zamówienia.

Nie otrzymałem kodu odbioru do Paczkomatu - co zrobić?

W przypadku nie otrzymania kodu odbioru drogą mailową lub sms-em prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z firmą InPost. Przed kontaktem należy również sprawdzić folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Kontakt do firmy InPost dostępny jest na stronie: https://inpost.pl/kontakt. Jako nadawca przesyłki nie posiadamy kodów odbioru oraz nie mamy możliwości przesłać takiego kodu ponownie. Nie możemy również ubiegać się o taki kod od firmy InPost, tylko odbiorca przesyłki jest upoważniony do otrzymania takiego kodu. 


 Zakupy

Czy rejestracja w sklepie jest wymagana do złożenia zamówienia?

Rejestracja nie jest wymagana. W naszej księgarni jest możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji konta.

Jak się zarejestrować?

Przed założeniem konta zapoznaj się z regulaminem sklepu.

Kliknij na link "Twoje konto" (link w prawym górnym rogu strony), następnie kliknij na przycisk "Załóż nowe konto".

Na stronie rejestracji nowego użytkownika wpisz swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia. Naciśnij przycisk "zarejestruj konto".

Nieprawidłowe lub niewystarczające wypełnienie formularza rejestracyjnego spowoduje pojawienie się stosownych komunikatów nad polami wymagającymi korekty lub uzupełnienia.

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia możliwe jest zarówno dla zalogowanych użytkowników jak i Klientów bez rejestracji.

Na stronie kategorii lub w karcie produktu znajduje się przycisk "dodaj do koszyka".
Kliknięcie na przycisk powoduje dodanie przedmiotu do wirtualnego koszyka.
Po dodaniu produktu pojawi się okno z potwierdzeniem umieszczenia produktu w koszyku. Następnie, jeśli skompletowane zostały już wszystkie tytuły, należy kliknąć ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony, który przekieruje Cię do koszyka.

Krok 1:
Swój wirtualny koszyk możesz sprawdzić klikając w ikonę w prawym, górnym rogu strony.
W koszyku możesz mieć dowolną ilość produktów.
Jeśli chcesz zamówić więcej niż jedną sztukę tego samego produktu, możesz dokonać modyfikacji wybierając konkretną liczbę w polu "ilość", koszyk zaktualizuje się po kliknięciu przycisku "przelicz".
Jeżeli chcesz usunąć produkt z koszyka kliknij w ikonę "X" przy produkcie w kolumnie "Usuń".

Jeżeli w koszyku znajdują się wszystkie potrzebne produkty, należy przejść do kolejnego kroku klikając "Przejdź dalej". Zostaniesz przekierowany do strony z danymi zamawiającego.
Po uzupełnieniu danych, wybraniu formy płatności oraz formy dostawy należy zaznaczyć wymagane zgody (Akceptacja regulaminu oraz Zapoznanie się z prawem do odstąpienia umowy).
Następnie należy kliknąć przycisk "Akceptuję, zamawiam i płacę"

Krok 2:
Jeżeli w koszyku znajdują się wszystkie potrzebne produkty, należy przejść do kolejnego kroku klikając "Przejdź dalej". Zostaniesz przekierowany do strony z danymi zamawiającego.
Po uzupełnieniu danych, wybraniu formy płatności oraz formy dostawy należy zaznaczyć wymagane zgody (Akceptacja regulaminu oraz Zapoznanie się z prawem do odstąpienia umowy).
Następnie należy kliknąć przycisk "Akceptuję, zamawiam i płacę"
Na tym etapie prosimy o dokładne sprawdzenie czy wszystkie informacje są prawidłowe, kliknięcie "Akceptacji" jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.

Krok 3:
W tym momencie nasz dział zamówień weryfikuje Twoje zamówienie, najpóźniej na następny dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą zakup – w przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym prosimy o uregulowanie płatności.

Jakie są metody płatności i formy dostawy?

Wszelkie informacje dotyczące sposobu płatności oraz formy dostawy dostępne są na stronie Czas i koszt dostawy oraz Formy płatności


 Kody rabatowe

Gdzie można otrzymać kody rabatowe?

Kody rabatowe udostępniamy w ramach specjalnych promocji. Aby być na bieżąco zapraszamy do obserwowania naszych profili społecznościowych, na których udostępniamy informacje o promocjach i rabatach.

Otrzymałem kartę podarunkową w księgarni stacjonarnej czy mogę jej użyć przy zakupach na stronie Liber.pl?

Nie. Karty podarunkowe otrzymane w naszych stacjonarnych księgarniach można wykorzystać tylko i wyłącznie w tych księgarniach. Nie ma możliwości wykorzystania karty podarunkowej na stronie księgarni internetowej Liber.pl. Więcej informacji na temat kart podarunkowych oraz regulamin korzystania znajdują się na stronie: https://liber.pl/pl/about/ksiegarnie-stacjonarne-86.html

Jak wykorzystać kod rabatowy?

Aby wykorzystać kod rabatowy, należy wpisać go w odpowiednią rubrykę przed złożeniem zamówienia.
Krok 1:
Przewiń stronę aż do stopki. W kolumnie Moje konto kliknij link Moje rabaty.Krok 2:
Na kolejnym ekranie zobaczysz pole do wpisania kodu rabatowego.
Po jego wpisaniu kliknij Aktywuj.

Od tego momentu kod będzie aktywny i ceny na sklepie będą skorygowane zgodnie z warunkami kodu rabatowego.
Jeżeli zadziałanie kodu jest związane z odpowiednią ilością lub kwotą zamówienia, to działanie rabatu zobaczysz w koszyku, po spełnieniu danych warunków.

 

Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

Kod rabatowy może nie działać z kilku powodów:

- Treść kodu została niepoprawnie wpisana
- Kod został już wykorzystany
- Termin ważności kodu rabatowego upłynął
Jeśli kod nie będzie działał mimo tego, że wszystkie warunki zostały spełnione, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.


 Punkty odbioru osobistego

Gdzie znajdę aktualną listę punktów odbioru?

Aktualną listę punktów odbioru znajdziesz na stronie: Punkty odbioru.

Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze w punkcie?

Niestety nie, w naszych punktach można odebrać tylko paczki opłacone z góry.

Jak odebrać przesyłkę z punktu odbioru?

Aby odebrać przesyłkę należy mieć przy sobie numer zamówienia i kod odbioru.
Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz w mailu z informacją o paczce czekającej na odbiór.

Czy w punktach odbioru prowadzona jest sprzedaż?

Nasze punkty odbioru znajdują się w księgarniach, w których można dokonać zakupów. Należy pamiętać, że ceny w naszej księgarni internetowej różnią się od cen w księgarniach stacjonarnych.

Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie?

Tak, ale osoba odbierająca zamówienie musi znać numer zamówienia i kod odbioru, które wysyłane są w mailu.

Jak szybko moje zamówienie dotrze do punktu odbioru?

Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (1-2 dni robocze).

Ile mam czasu na odbiór w punkcie?

Od momentu otrzymania powiadomienia, zamówienie czeka na odbiór przez 14 dni.

Czy dostawa do punktu odbioru jest darmowa?

Tak, dostawa do Punktu Odbioru jest darmowa.


 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel