FAQ
|
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?Zamówienia telefoniczne przyjmujemy jedynie od instytucji takich jak szkoły, biblioteki, urzędy. Kiedy otrzymam moje zamówienie?Zamówienia trafiają do realizacji zaraz po ich złożeniu. Czas realizacji zamówienia zależy od zamówionych produktów. Każdy produkt ma swój czas realizacji. Informacja, oznaczająca czas wysyłki danego produktu, prezentowana jest na stronie produktu, na przykład: "Wysyłka w: 1-2 dni". Jeżeli w zamówieniu znajduje się kilka produktów, to całe zamówienie będzie zrealizowane w czasie, który potrzebuje produkt oznaczony najdłuższym czasem realizacji. Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (2-3 dni robocze w zależności od wybranej formy dostawy). Jak mogę zwrócić zamówione produkty?Wszelkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz na stronie https://liber.pl/pl/terms/zwroty-i-reklamacje-83.html Dlaczego nie mogę śledzić mojego zamówienia po otrzymanym numerze przesyłki?Jeżeli Twój numer do śledzenia zamówienia, który został przez nas wysłany, nie zwraca wyniku może to oznaczać, że: Co oznaczają statusy mojego zamówienia?NIEOBSŁUŻONE - zamówienie wpłynęło do systemu i oczekuje na zaakceptowanie. Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz otrzymać zwrot pieniędzy?Oczywiście, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. W przypadku rezygnacji z opłaconego zamówienia, środki zostaną zlecone do zwrotu tego samego dnia. Czy realizują Państwo zamówienia zagraniczne?Nie. Na tę chwilę nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Czy wystawiają Państwo faktury VAT do zamówienia?Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dane do faktury zostaną podane w formularzu zamówienia, dokument zostanie wysłany na adres mailowy w dniu nadania przesyłki z zamówieniem bądź jej doręczenia. Zamówienie nie zostało odebrane - co teraz?Nieodebrane zamówienie zostanie zwrócone przez przewoźnika na magazyn naszego sklepu. Wpłata za nieodebrane zamówienie zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki na magazynie. Nie ma możliwości, aby nieodebrana przesyłka została ponownie nadana, Klient w takim wypadku może zamówić te same produkty jedynie poprzez samodzielne złożenie nowego zamówienia. Nie otrzymałem kodu odbioru do Paczkomatu - co zrobić?W przypadku nie otrzymania kodu odbioru drogą mailową lub sms-em prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z firmą InPost. Przed kontaktem należy również sprawdzić folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Kontakt do firmy InPost dostępny jest na stronie: https://inpost.pl/kontakt. Jako nadawca przesyłki nie posiadamy kodów odbioru oraz nie mamy możliwości przesłać takiego kodu ponownie. Nie możemy również ubiegać się o taki kod od firmy InPost, tylko odbiorca przesyłki jest upoważniony do otrzymania takiego kodu. ZakupyCzy rejestracja w sklepie jest wymagana do złożenia zamówienia?Rejestracja nie jest wymagana. W naszej księgarni jest możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji konta. Jak się zarejestrować?Przed założeniem konta zapoznaj się z regulaminem sklepu. Jak złożyć zamówienie?Złożenie zamówienia możliwe jest zarówno dla zalogowanych użytkowników jak i Klientów bez rejestracji. Jakie są metody płatności i formy dostawy?Wszelkie informacje dotyczące sposobu płatności oraz formy dostawy dostępne są na stronie Czas i koszt dostawy oraz Formy płatności Kody rabatoweGdzie można otrzymać kody rabatowe?Kody rabatowe udostępniamy w ramach specjalnych promocji. Aby być na bieżąco zapraszamy do obserwowania naszych profili społecznościowych, na których udostępniamy informacje o promocjach i rabatach. Otrzymałem kartę podarunkową w księgarni stacjonarnej czy mogę jej użyć przy zakupach na stronie Liber.pl?Nie. Karty podarunkowe otrzymane w naszych stacjonarnych księgarniach można wykorzystać tylko i wyłącznie w tych księgarniach. Nie ma możliwości wykorzystania karty podarunkowej na stronie księgarni internetowej Liber.pl. Więcej informacji na temat kart podarunkowych oraz regulamin korzystania znajdują się na stronie: https://liber.pl/pl/about/ksiegarnie-stacjonarne-86.html Jak wykorzystać kod rabatowy?Aby wykorzystać kod rabatowy, należy wpisać go w odpowiednią rubrykę przed złożeniem zamówienia.
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?Kod rabatowy może nie działać z kilku powodów: Punkty odbioru osobistegoGdzie znajdę aktualną listę punktów odbioru?Aktualną listę punktów odbioru znajdziesz na stronie: Punkty odbioru. Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze w punkcie?Niestety nie, w naszych punktach można odebrać tylko paczki opłacone z góry. Jak odebrać przesyłkę z punktu odbioru?Aby odebrać przesyłkę należy mieć przy sobie numer zamówienia i kod odbioru. Czy w punktach odbioru prowadzona jest sprzedaż?Nasze punkty odbioru znajdują się w księgarniach, w których można dokonać zakupów. Należy pamiętać, że ceny w naszej księgarni internetowej różnią się od cen w księgarniach stacjonarnych. Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie?Tak, ale osoba odbierająca zamówienie musi znać numer zamówienia i kod odbioru, które wysyłane są w mailu. Jak szybko moje zamówienie dotrze do punktu odbioru?Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (1-2 dni robocze). Ile mam czasu na odbiór w punkcie?Od momentu otrzymania powiadomienia, zamówienie czeka na odbiór przez 14 dni. Czy dostawa do punktu odbioru jest darmowa?Tak, dostawa do Punktu Odbioru jest darmowa. |