MUST READ
( ilość produktów: 60 )Must Read to nowo powstały imprint wydawnictwa Media Rodzina, pod którym będą publikowane książki dla młodzieży.
Inicjały nazwy imprintu nawiązują do inicjałów macierzystego wydawnictwa – Media Rodzina, znanego z takich bestsellerowych serii dla młodzieży jak: Harry Potter, Igrzyska śmierci czy Osobliwy dom pani Peregrine.
Stale rosnąca liczba powieści młodzieżowych, a co za tym idzie, dynamicznie powiększające się grono odbiorców, skłoniły wydawnictwo do stworzenia imprintu Must Read. Nazwa „Must Read”, z języka angielskiego oznaczająca „książkę, którą musisz przeczytać”, odzwierciedla charakter powieści wydawanych pod tym szyldem – będą one poruszały tematy istotne i aktualne dla młodzieży, a jednocześnie oferowały możliwość oderwania się od codzienności, dostarczając niezapomnianych emocji. Celem imprintu Must Read jest, aby każdy młody czytelnik mógł znaleźć coś dla siebie – czy to miłośnik fantastyki, fan mocnych thrillerów, wielbiciel romansów, czy entuzjasta literatury obyczajowej.
Dewizą nowego imprintu jest hasło „Musisz, bo chcesz”, a jego rozwinięcie to między innymi fraza: „Musisz, bo… chcesz mieć pewność, że nie wybierasz w ciemno”. Aby ułatwić czytelnikom decyzję, na czwartej stronie okładek książek Must Read, przy logotypie, znajdą się ikonki określające charakter publikacji i główne motywy każdej z nich.
Taylor-Verse. Uniwersum Taylor Swift. Nieoficjalny przewodnik
- Autor:
- Wydawnictwo:
Taylor-Verse. Uniwersum Taylor Swift. Nieoficjalny przewodnik (ilustrowane brzegi)
- Autor:
- Wydawnictwo:
- 1
- 2