- Książki
- Audiobooki
- Beletrystyka i literatura piękna
- Ezoteryka i parapsychologia
- Fantastyka
- Hobby
- Kalendarze
- Komiksy
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Książki naukowe i popularnonaukowe
- Książki tematyczne, czasopisma
- Kuchnia, diety i przepisy
- Literatura faktu, reportaż
- Nauka języków
- Podręczniki / Edukacja
- Podręczniki akademickie. Skrypty
- Podręczniki dla gimnazjum
- Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
- Podręczniki dla szkół podstawowych
- Podręczniki dla szkół pomaturalnych i policealnych
- Podręczniki dla szkół ponad podstawowych
- Przedmioty
- Przygotowanie do matury
- Repetytoria. Testy
- Rodzaj szkoły
- Podręcznik
- Podręczniki do edukacji przedszkolnej
- Podróże i turystyka
- Poradniki
- Prawo
- Pozostałe
- Muzyka
- Dla dziecka
Shadery Zaawansowane Programowanie W Glsl
Opis
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania
na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.
Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem
w stosunku do dwóch, w nadal wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, ale także coraz częściej
do rozwiązywania bardziej ogólnych problemów natury matematycznej i algorytmicznej.
Książka ta zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi ona niezbędnik dla każdego kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.
Dowiesz się
- Czym są shadery
- Jak wygląda architektura współczesnego GPU i jakie ma ona znaczenie od strony programistycznej
- Jak programować potok renderujący
- Na czym polega i jak działa teselacja
- Czym jest i jak programuje się shader obliczeniowy (ang. compute shader)
Powinieneś znać
- API OpenGL w stopniu przynajmniej podstawowym
Matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej
Szczegóły
Nośnik | KSIĄŻKA |
Autor | Karol Sobiesiak |
Tytuł | Shadery Zaawansowane Programowanie W Glsl |
Data premiery | 2015-03-18 |
Język tekstu książki | polski |
Miejsce wydania | Warszawa |
Numer wydania | 1 |
Liczba stron | 343 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2015 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie (0)
⛟ Wysyłamy w 3 dni
⛟ Wysyłamy w 24h
⛟ Wysyłamy w 3 dni
⛟ Wysyłamy w 24h
⛟ Wysyłamy w 24h
⛟ Wysyłamy w 3 dni
⚠ Produkt niedostępny
⛟ Wysyłamy w 3 dni
⛟ Wysyłamy w 3 dni
⛟ Wysyłamy w 24h
⛟ Wysyłamy w 24h
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.