FAQ / Pomoc

 Najczęściej zadawane pytania

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie. Zamówienia przyjmujemy tylko przez naszą stronę internetową.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Zamówienia trafiają do realizacji zaraz po ich złożeniu. Czas realizacji zamówienia zależy od zamówionych produktów. Każdy produkt ma swój czas realizacji. Informacja, oznaczająca czas wysyłki danego produktu, prezentowana jest na stronie produktu, na przykład: "Wysyłka w: 1-2 dni".  Jeżeli w zamówieniu znajduje się kilka produktów, to całe zamówienie będzie zrealizowane w czasie, który potrzebuje produkt oznaczony najdłuższym czasem realizacji. Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (2-3 dni robocze w zależności od wybranej formy dostawy).

Jak mogę zwrócić zamówione produkty?

Wszelkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz na stronie https://liber.pl/zwroty-i-reklamacje

Dlaczego nie mogę śledzić mojego zamówienia po otrzymanym numerze przesyłki?

Jeżeli Twój numer do śledzenia zamówienia, który został przez nas wysłany, nie zwraca wyniku może to oznaczać, że:
1) Zamówienie zostało spakowane, ale nie zostało jeszcze odebrane przez kuriera
2) Zamówienie nie zostało jeszcze zeskanowane przez przewoźnika
Jeżeli po 6 godzinach, od zaobserwowania problemu z numerem do śledzenia zamówienia, status na stronie przewoźnika dalej się nie pojawił - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Jak mogę zapłacić za zamówienie przelewem tradycyjnym lub na poczcie?

Aby zapłacić przelewem tradycyjnym należy wybrać opcję płatności: "Przelew ekspresowy lub tradycyjny", następnie kliknąć "(wybierz swój bank)" oraz wybrać opcję "MAM KONTO W INNYM BANKU".
Po przejściu przez kolejne kroki koszyka, w podsumowaniu pojawią się dane do przelewu, które należy zapisać oraz podać przy wykonywaniu przelewu w swoim banku lub na poczcie.
Dane do przelewu zostaną również wysłane na adres mailowy, który został podany przy składaniu zamówienia.

Co oznaczają statusy mojego zamówienia?

ZŁOŻONE - zamówienie wpłynęło do systemu i oczekuje na zaakceptowanie.

PRZYJĘTE DO REALIZACJI - zamówienie zostało zatwierdzone do realizacji.

W TRAKCIE KOMPLETOWANIA - zamówienie jest właśnie kompletowane i przygotowywane do spakowania.

PAKOWANIE - zamówienie jest w trakcie pakowania.

GOTOWE - Zamówienie jest spakowane i oczekuje na wysyłkę.

W DRODZE DO PUNKTU ODBIORU - Dotyczy zamówień z odbiorem osobistym. Zamówienie wkrótce trafi do wybranego punktu, zazwyczaj w godzinach 14:00-15:00.

GOTOWE DO ODBIORU - Dotyczy zamówień z odbiorem osobistym. Zamówienie jest już w wybranym punkcie i można je odebrać. Na adres mailowy Klienta zostaje wysłany email z kodem odbioru, który jest niezbędny do odebrania przesyłki.

OCZEKIWANIE NA DOSTAWĘ - Zamówienie jest niekompletne, oczekuje na dostawę brakujących pozycji od dostawcy.

OCZEKIWANIE NA PŁATNOŚĆ - Zamówienie nie zostało opłacone lub oczekuje na zaksięgowanie.

PRZESYŁKA WYSŁANA - Zamówienie zostało odebrane w punkcie odbioru lub wysłane. Jeśli kupujący wybrał dostawę kurierem, otrzyma informację o swoim numerze listu przewozowego - dzięki któremu ma możliwość śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

ANULOWANE - Zamówienie zostało anulowane i nie zostanie zrealizowane.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz otrzymać zwrot pieniędzy?

Oczywiście, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. W przypadku rezygnacji z opłaconego zamówienia, środki zostaną zlecone do zwrotu tego samego dnia.

Czy realizują Państwo zamówienia zagraniczne?

Nie. Na chwilę obecną nie realizujemy zamówień zagranicznych.

Czy wystawiają Państwo faktury VAT do zamówienia?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dane do faktury zostaną podane w formularzu zamówienia, dokument zostanie wysłany na adres mailowy w dniu nadania przesyłki z zamówieniem bądź jej doręczenia.

Zamówienie nie zostało odebrane - co teraz?

Nieodebrane zamówienie zostanie zwrócone przez przewoźnika na magazyn naszego sklepu. Wpłata za nieodebrane zamówienie zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki na magazynie. Nie ma możliwości, aby nieodebrana przesyłka została ponownie nadana, Klient w takim wypadku może zamówić te same produkty jedynie poprzez samodzielne złożenie nowego zamówienia.


 Zakupy

Czy rejestracja w sklepie jest wymagana do złożenia zamówienia?

Rejestracja nie jest wymagana. W naszej księgarni jest możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji konta.

Jak się zarejestrować?

Przed założeniem konta zapoznaj się z regulaminem sklepu.

Kliknij na link "Zarejestruj się" (link w prawym górnym rogu strony).

Na stronie rejestracji nowego użytkownika wpisz swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia. Pola obowiązkowe oznaczone są gwiazdką. Naciśnij przycisk "zarejestruj się".

Nieprawidłowe lub niewystarczające wypełnienie formularza rejestracyjnego spowoduje pojawienie się stosownych komunikatów nad polami wymagającymi korekty lub uzupełnienia.

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia możliwe jest zarówno dla zalogowanych użytkowników jak i Klientów bez rejestracji.

Na stronie kategorii lub w karcie produktu znajduje się przycisk "do koszyka".
Kliknięcie na przycisk powoduje dodanie przedmiotu do wirtualnego koszyka.
Po dodaniu produktu pojawi się okno z potwierdzeniem umieszczenia produktu w koszyku. Następnie, jeśli skompletowane zostały już wszystkie tytuły, należy kliknąć przycisk "złóż zamówienie", który przekieruje Cię do koszyka. Jeśli mamy zamiar dodawać kolejne produkty do koszyka, należy kliknąć "kontynuuj zakupy" w celu dodania kolejnych produktów.

Krok 1:

Swój wirtualny koszyk możesz sprawdzić klikając w ikonę w prawym, górnym rogu strony.
W koszyku możesz mieć dowolną ilość produktów. Jeśli po dodaniu produktu chcesz zamówić coś więcej - kliknij przycisk "kontynuuj zakupy".
Jeśli chcesz zamówić więcej niż jedną sztukę tego samego produktu, możesz dokonać modyfikacji wybierając konkretną liczbę w polu "ilość", koszyk zaktualizuje się po kliknięciu przycisku "przelicz".
Jeżeli chcesz usunąć produkt z koszyka kliknij w ikonę "X" przy produkcie w kolumnie "Akcje".
Jeżeli posiadasz kod rabatowy lub kartę podarunkową, możesz je wykorzystać w tym kroku. Należy kliknąć pole "Mam kupon rabatowy" i wpisać swój kod.
Na tym etapie należy wybrać sposób dostawy oraz formę płatności.
Jeżeli w koszyku znajdują się wszystkie potrzebne produkty, należy przejść do kolejnego kroku klikając "zamawiam". Zostaniesz przekierowany do strony z wyborem sposobu złożenia zamówienia:
- "Nie mam jeszcze konta" - dla użytkowników niezalogowanych, którzy chcą założyć konto.
- "Zakupy bez rejestracji" - dla użytkowników niezalogowanych, którzy chcą skorzystać z zakupów bez rejestracji.
- "Mam już konto w sklepie" - dla użytkowników, którzy posiadają już zarejestrowane konto i chcą złożyć zamówienie na swoim koncie.

Krok 2 - Obsługa koszyka dla zakupu bez rejestracji:

Uzupełnij dane do dostawy, numer telefonu (tylko numer komórkowy!) oraz adres mailowy, na który możemy się z Tobą kontaktować i informować Cię o kolejnych etapach realizacji zamówienia.
Do Twojej dyspozycji na stronie znajduje się pole "Uwagi", możesz w nim wpisać indywidualne prośby związane z danym zamówieniem.
Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Po wypełnieniu formularza należy zaznaczyć obowiązkowe pola z akceptacją regulaminu oraz kliknąć przycisk "podsumowanie".

Krok 2 - Obsługa koszyka dla zalogowanego użytkownika:

W przypadku zalogowanego użytkownika wszystkie pola formularza są już wypełnione.
Do Twojej dyspozycji na stronie znajduje się pole "Uwagi", gdzie możesz wpisać indywidualne prośby związane z danym zamówieniem.
Należy zaznaczyć obowiązkowe pola z akceptacją regulaminu oraz kliknąć przycisk "podsumowanie".

Krok 3:

Na 3 etapie koszyka pokazane zostaną informacje z podsumowaniem zamówienia. Prosimy o dokładne sprawdzenie czy wszystkie informacje są prawidłowe oraz kliknięcie "potwierdzam zakup" - jest to równoznaczne ze złożeniem zamówienia.

Krok 4:

W tym momencie nasz dział zamówień weryfikuje Twoje zamówienie, najpóźniej na następny dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą zakup – w przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym prosimy o uregulowanie płatności.

Jakie są metody płatności i formy dostawy?

Wszelkie informacje dotyczące sposobu płatności oraz formy dostawy dostępne są na stronie Czas i koszt dostawy oraz Formy płatności


 Kody rabatowe

Gdzie można otrzymać kody rabatowe?

Kody rabatowe udostępniamy w ramach specjalnych promocji. Aby być na bieżąco zapraszamy do obserwowania naszych profili społecznościowych, na których udostępniamy informacje o promocjach i rabatach.

Otrzymałem kartę podarunkową w księgarni stacjonarnej czy mogę jej użyć przy zakupach na stronie Liber.pl?

Nie. Karty podarunkowe otrzymane w naszych stacjonarnych księgarniach można wykorzystać tylko i wyłącznie w tych księgarniach. Nie ma możliwości wykorzystania karty podarunkowej na stronie księgarni internetowej Liber.pl. Więcej informacji na temat kart podarunkowych oraz regulamin korzystania znajdują się na stronie: https://ksiegarnie.liber.pl/regulamin/

Jak wykorzystać kod rabatowy?

By wykorzystać kod rabatowy, należy wpisać go w odpowiednią rubrykę w trakcie składania zamówienia.

Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

Kod rabatowy może nie działać z kilku powodów:

- Treść kodu została niepoprawnie wpisana
- Kod został już wykorzystany
- Termin ważności kodu rabatowego upłynął
Jeśli kod nie będzie działał mimo tego, że wszystkie warunki zostały spełnione, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.


 Punkty odbioru osobistego

Gdzie znajdę aktualną listę punktów odbioru?

Aktualną listę punktów odbioru znajdziesz na stronie: Punkty odbioru.

Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze w punkcie?

Niestety nie, w naszych punktach można odebrać tylko paczki opłacone z góry.

Jak odebrać przesyłkę z punktu odbioru?

Aby odebrać przesyłkę należy mieć przy sobie numer zamówienia i kod odbioru.
Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz w mailu z informacją o paczce czekającej na odbiór.

Czy w punktach odbioru prowadzona jest sprzedaż?

Nasze punkty odbioru znajdują się w księgarniach, w których można dokonać zakupów. Należy pamiętać, że ceny w naszej księgarni internetowej różnią się od cen w księgarniach stacjonarnych.

Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie?

Tak, ale osoba odbierająca zamówienie musi znać numer zamówienia i kod odbioru, które wysyłane są w mailu.

Jak szybko moje zamówienie dotrze do punktu odbioru?

Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (1-2 dni robocze).

Ile mam czasu na odbiór w punkcie?

Od momentu otrzymania powiadomienia, zamówienie czeka na odbiór przez 14 dni.

Czy dostawa do punktu odbioru jest darmowa?

Tak, dostawa do Punktu Odbioru jest darmowa.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium