Menu
- Książki
- Audiobooki
- Beletrystyka i literatura piękna
- Ezoteryka i parapsychologia
- Fantastyka
- Hobby
- Kalendarze
- Komiksy
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Książki naukowe i popularnonaukowe
- Książki tematyczne, czasopisma
- Kuchnia, diety i przepisy
- Literatura faktu, reportaż
- Nauka języków
- Podręczniki / Edukacja
- Podręczniki do edukacji przedszkolnej
- Podróże i turystyka
- Poradniki
- Prawo
- Pozostałe
- Muzyka
- Dla dziecka
Kształtowanie Relacji Na Polsko - Czeskim Transgranicznym Rynku Usług
Autor:
Wróblewski Łukasz
Dostępność:
niedostępny
Opis
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in. zacieraniu granic i podziałów między państwami przygranicznymi czy też kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to m.in. do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany w zachowaniach polskich oraz czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w konsekwencji do wyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury. Rynku bardzo specyficznego (chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd bardzo słabo rozpoznanego oraz opisanego. Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszcza marketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii oraz sfery kultury. Przyjętym celom pracy oraz postępowaniu badawczemu podporządkowana została struktura książki obejmująca dwie warstwy: teoretyczną oraz empiryczną. Rozdział pierwszy poświęcono kluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze. W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii, jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystyka transgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn – Czeski Cieszyn. Zaprezentowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartym przedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług kultury. Wyniki badań własnych autora zaprezentowano w rozdziale piątym. W rozdziale szóstym przedstawiono modelowe ujęcie procesu kształtowania długotrwałych relacji na transgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu, a także dokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych. Skoncentrowano się zwłaszcza na działaniach marketingowych realizowanych na trzech poziomach: badań transgranicznego rynku, jego segmentacji, doboru i konfiguracji instrumentów marketingowych.
Szczegóły
Nośnik | KSIĄŻKA |
Autor | Wróblewski Łukasz |
Tytuł | Kształtowanie Relacji Na Polsko - Czeskim Transgranicznym Rynku Usług |
Data premiery | 2020-10-15 |
Liczba stron | 336 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2020 |
Opinie (0)
Bestsellery
Malarstwo. Najpiękniejsze obrazy (dodruk 2021)
Łabądź Justyna Weronika
52,92 zł
99,95 zł
⚠ Produkt niedostępny
Ziemia Święta Z Ewangelią Świętego Łukasza
Mariuszszmajdziński, michał Szwemin
19,23 zł
39,90 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Żeglarz jachtowy i jachtowy sternik morski (wyd. 29)
Kolaszewski Andrzej, Świdwiński...
55,10 zł
89,00 zł
⚠ Produkt niedostępny
Wspomnienie O Przeszłości Ziemi Tom 1 Problem Trzech Ciał Wyd. 2023
Liu Cixin
31,12 zł
49,90 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Wybrakowani, Bezwartościowi, Wadliwi. Zmień Autodestrukcyjne Przekonania Dzięki Technikom Terapii Schematów Oraz Act
Mckay M., Greenberg M. J., Fanning P.
49,92 zł
59,90 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.