Menu
- Książki
- Audiobooki
- Beletrystyka i literatura piękna
- Ezoteryka i parapsychologia
- Fantastyka
- Hobby
- Kalendarze
- Komiksy
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Książki naukowe i popularnonaukowe
- Książki tematyczne, czasopisma
- Kuchnia, diety i przepisy
- Literatura faktu, reportaż
- Nauka języków
- Podręczniki / Edukacja
- Podręczniki dla gimnazjum
- Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczne
- Podręczniki dla szkół podstawowych
- Podręczniki dla szkół pomaturalnych i policealnych
- Podręczniki dla szkół ponad podstawowych
- Przedmioty
- Przygotowanie do matury
- Repetytoria. Testy
- Rodzaj szkoły
- Podręcznik
- Podręczniki akademickie. Skrypty
- Podręczniki do edukacji przedszkolnej
- Podróże i turystyka
- Poradniki
- Prawo
- Pozostałe
- Muzyka
- Dla dziecka
Komunikacja Wizerunkowa W Reklamie
Autor:
Benedikt Antoni
Dostępność:
5 egz.
Wysyłka w:
3 dni robocze
Opis
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.
Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.
Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.
Szczegóły
Nośnik | KSIĄŻKA |
Autor | Benedikt Antoni |
Tytuł | Komunikacja Wizerunkowa W Reklamie |
Data premiery | 2014-12-30 |
Język tekstu książki | polski |
Miejsce wydania | Wrocław |
Numer wydania | 1 |
Liczba stron | 176 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2015 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki:
Opinie (0)
Bestsellery
Malarstwo. Najpiękniejsze obrazy (dodruk 2021)
Łabądź Justyna Weronika
52,92 zł
99,95 zł
⚠ Produkt niedostępny
Żeglarz jachtowy i jachtowy sternik morski (wyd. 29)
Kolaszewski Andrzej, Świdwiński...
55,10 zł
89,00 zł
⚠ Produkt niedostępny
Ziemia Święta Z Ewangelią Świętego Łukasza
Mariuszszmajdziński, michał Szwemin
19,23 zł
39,90 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Architekt - Urzędnik W Służbie Rosyjskiej. Antoni Jabłoński Jasieńczyk (1854 - 1918)
Omilanowska - Kiljańczyk Małgorzata
25,12 zł
36,00 zł
⚠ Produkt niedostępny
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.