Menu
- Książki
- Audiobooki
- Beletrystyka i literatura piękna
- Ezoteryka i parapsychologia
- Fantastyka
- Hobby
- Kalendarze
- Komiksy
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Książki naukowe i popularnonaukowe
- Książki tematyczne, czasopisma
- Kuchnia, diety i przepisy
- Literatura faktu, reportaż
- Nauka języków
- Podręczniki / Edukacja
- Podręczniki do edukacji przedszkolnej
- Podróże i turystyka
- Poradniki
- Prawo
- Pozostałe
- Muzyka
- Dla dziecka
Jakość Usług Turystycznych I Rekreacyjnych
Autor:
Goranczewski Bolesław, Szeliga - Kowalczyk Anna
Dostępność:
niedostępny
Opis
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:
- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,
- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,
- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania.
Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
„...Na rynku księgarskim nie było dotychczas pozycji, która odnosiłaby się do jakości zarówno usług turystycznych, jak i rekreacyjnych. Autorzy podjęli skuteczną próbę przełożenia uniwersalnych wymagań norm międzynarodowych na realia branżowe, które zawierają szeroką gamę usług, np. hotelarskich, transportowych, rekreacyjnych, gastronomicznych, obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Istotnym walorem publikacji jest niewątpliwie fakt, że opisy metod, narzędzi czy wreszcie standardów zarządzania wzbogacone zostały przykładami praktycznymi."
Prof. nadzw. dr hab. Piotr Jedynak
Dyrektor Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
„...Autorzy zawarli w publikacji: specyfikację i aktualizację norm branżowych; uwzględnienie rekreacji, która dotychczas w zakresie jakości nie była opisywana, a także uzupełnili dotychczas stosowane metody pomiaru i sterowania jakością w usługach turystycznych i rekreacyjnych o narzędzia współcześnie wykorzystywane... Książka ma duże walory użyteczne i poznawcze. Dotyka trudnej tematyki przedstawionej przystępnym językiem w interesujący sposób..."
Prof. nadzw. dr hab. Wiesław Drobek
Kierownik Katedry Geografii i Ekonomiki Turystyki
Instytut Turystyki i Rekreacji, Politechnika Opolska
Szczegóły
Nośnik | KSIĄŻKA |
Autor | Goranczewski Bolesław, Szeliga - Kowalczyk Anna |
Tytuł | Jakość Usług Turystycznych I Rekreacyjnych |
Data premiery | 2018-03-20 |
Język tekstu książki | polski |
Liczba stron | 238 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2018 |
Opinie (0)
Bestsellery
Malarstwo. Najpiękniejsze obrazy (dodruk 2021)
Łabądź Justyna Weronika
52,92 zł
99,95 zł
⚠ Produkt niedostępny
Żeglarz jachtowy i jachtowy sternik morski (wyd. 29)
Kolaszewski Andrzej, Świdwiński...
53,83 zł
89,00 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Ziemia Święta Z Ewangelią Świętego Łukasza
Mariuszszmajdziński, michał Szwemin
19,23 zł
39,90 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Montaż, Uruchamianie I Konserwacja Instalacji, Maszyn I Urządzeń Elektrycznych Kwalifikacja Ee.05 Podręcznik Część 1
Bielawski Artur, Kuźma Wacław
85,22 zł
56,58 zł
⛟ Wysyłamy w 3 dni
Św. Rita Moja Ukochana Święta, Życie, Cuda, Świadectwa, Modlitwy
Małgorzata Pabis
29,61 zł
34,90 zł
⛟ Wysyłamy w 3 dni
Poruszeni. Awans I Emocje W Socjalistycznej Polsce
Magda Szcześniak
30,87 zł
74,90 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.