- Książki
- Audiobooki
- Beletrystyka i literatura piękna
- Ezoteryka i parapsychologia
- Fantastyka
- Hobby
- Kalendarze
- Komiksy
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Książki naukowe i popularnonaukowe
- Książki tematyczne, czasopisma
- Kuchnia, diety i przepisy
- Literatura faktu, reportaż
- Nauka języków
- Podręczniki / Edukacja
- Podręczniki do edukacji przedszkolnej
- Podróże i turystyka
- Poradniki
- Prawo
- Pozostałe
- Muzyka
- Dla dziecka
Buszujący W Barszczu Kontrkultura W Rosji Sto Lat Po Rewolucji
Opis
Od egzystencjalnej garażowej nuty przez hip-hop aż po fotogeniczną i ironiczną „traszkulturę” – „Buszujący w barszczu” to mapa nowej rosyjskiej kontrkultury w plastikowo-szklanej erze oligarchicznego kapitalizmu.
Autor bierze pod lupę współczesne zjawiska muzyczne, kładąc szczególny nacisk na osiedlowy rap i jego przesłanie. Opisuje, co stało się z dziedzictwem kultury punk i nowej fali czasów pierestrojki, która inspiruje dziś młode pokolenie artystów. Pokazuje barwną mozaikę nawiązań do tradycji awangardy początku XX wieku, radzieckiej fantastyki, „kosmicznej” analogowej elektroniki, syberyjskiego szamanizmu i szemranej „błatnej” kultury.
Tęsknota za duchem radzieckiego humanizmu, frustracje mieszkańców bloków z wielkiej płyty, postironia nowej dresiarskiej mody, teoria korzeni i narodziny dyskursu feministycznego… Konstanty Usenko, wytrawny stalker z zakazanej Strefy i niestrudzony przewodnik, przedziera się przez gęstwiny Barszczu niczym przez rzeczywistość, w której żyją jego bohaterowie. Łodygi muzycznych i kulturowych mutantów są ze sobą mocno splątane.
Szczegóły
Nośnik | KSIĄŻKA |
Autor | Usenko, Konstanty |
Tytuł | Buszujący W Barszczu Kontrkultura W Rosji Sto Lat Po Rewolucji |
Data premiery | 2018-11-14 |
Liczba stron | 400 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2018 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie (0)
⚠ Produkt niedostępny
⛟ Wysyłamy w 24h
⚠ Produkt niedostępny
⛟ Wysyłamy w 24h
⚠ Produkt niedostępny
⛟ Wysyłamy w 24h
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.