Menu
- Książki
- Audiobooki
- Beletrystyka i literatura piękna
- Ezoteryka i parapsychologia
- Fantastyka
- Hobby
- Kalendarze
- Komiksy
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Książki naukowe i popularnonaukowe
- Książki tematyczne, czasopisma
- Kuchnia, diety i przepisy
- Literatura faktu, reportaż
- Nauka języków
- Podręczniki / Edukacja
- Podręczniki do edukacji przedszkolnej
- Podróże i turystyka
- Poradniki
- Prawo
- Pozostałe
- Muzyka
- Dla dziecka
Biblia Content Marketingu
Autor:
Puzyrkiewicz Dariusz
Dostępność:
4 egz.
Wysyłka w:
24h (towar dostępny w magazynie)
Opis
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych - kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
Szczegóły
Nośnik | KSIĄŻKA |
Autor | Puzyrkiewicz Dariusz |
Tytuł | Biblia Content Marketingu |
Data premiery | 2023-01-19 |
Liczba stron | 216 |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2023 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki:
Opinie (0)
Bestsellery
Malarstwo. Najpiękniejsze obrazy (dodruk 2021)
Łabądź Justyna Weronika
52,92 zł
99,95 zł
⚠ Produkt niedostępny
Ziemia Święta Z Ewangelią Świętego Łukasza
Mariuszszmajdziński, michał Szwemin
19,23 zł
39,90 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Żeglarz jachtowy i jachtowy sternik morski (wyd. 29)
Kolaszewski Andrzej, Świdwiński...
55,10 zł
89,00 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Jak To Działa? Książki
Kucharska Nikola, Piętka Katarzyna,...
25,76 zł
29,90 zł
⚠ Produkt niedostępny
O Ścieżce Wiedzy Tajemnej T.1 U Stóp Mistrza
C. W. Leadbeater, Annie Besant
25,88 zł
44,00 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Jak Wykryć Kłamstwo. Profilerka Natalia Hofman Radzi, Jak Widzieć Więcej Niż Inni
Natalia Hofman
30,02 zł
42,99 zł
⛟ Wysyłamy w 24h
Matematyka Poziom Rozszerzony Informator O Egzaminie Maturalnym Z Matematyki Od Roku Szkolnego 2022/2023
Opracowania Zbiorowe
16,17 zł
14,00 zł
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.