loadingimg

Wczytuję dane...

Akceptujemy

Zapłać po przez PatyU - wygodnie i bezpiecznie!


Zapłata kartą kredytową / płatniczą MasterCard Zapłata kartą kredytową / płatniczą VISA Przelew bankowy Zapłata gotówką (przy odbiorze)

Wysyłka książek


powrót do poprzedniej stronypoprzedni
następny
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci
Promocja

Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci

Dostępność 24-48 h
średnia: 0.0  ocen: 0

Wysyłamy w terminie: 48 godziny

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Dodaj: szt.
KUP KSIĄŻKĘ

Nasza cena:31,50 PLN
35,00 PLN
Oszczędzasz: 3.50 PLN
Cena z okładki: 35.00 PLN

  • Opis książki

  • Dane szczegółowe

Autorka odważnie i z pełnym przekonaniem sięga do wypowiedzi dzieci na temat podręczników ? najpopularniejszych środków dydaktycznych.
Traktuje uczniów ? bezpośrednich uczestników, najważniejsze ogniwo procesu nauczania oraz odbiorców oferty podręcznikowej ? jako bezcenne źródło informacji.
Opinie dzieci na temat merytorycznej zawartości podręczników oraz wykorzystania ich w procesie nauczania i uczenia się są krytyczne, dojrzałe i refleksyjne ? mało tego, zgodne z opiniami pedagogów i psychologów zajmujących się wczesną edukacją. Zdanie uczniów nie jest jednak uwzględniane ani przez twórców podręczników szkolnych, ani przez nauczycieli, co wydaje się jedną z głównych przeszkód w podnoszeniu jakości polskiej edukacji.
Książka jest dopełnieniem publikacji Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dorosłych. Umożliwia zestawienie dwóch dyskursów: osób dorosłych ? autorów, wydawców i nauczycieli, oraz dzieci ? codziennych użytkowników podręczników i materiałów edukacyjnych i ich najlepszych recenzentów.

******

Evaluation of Integrated Textbooks for Early Education. Children?s Perspective Education Studies Series

The book contains children?s comments on textbooks. Their opinions on the content of textbooks, their use in the teaching and learning process are critical, mature and reflective. They also correspond to the opinions of early education teachers and psychologists.
AutorSzyller Aleksandra
Format21.0x29.7cm
ISBN9788323531357
Objętość108
OprawaMiękka
Rok wydania2018
TematykaPedagogika Oświata Szkolnictwo