loadingimg

Wczytuję dane...
powrót do poprzedniej stronypoprzedni
następny
Marketing produktu politycznego

Marketing produktu politycznego

Dostępność 24-48 h
średnia: 0.0  ocen: 0

Wysyłamy w terminie: 48 godziny

Wydawca: Elipsa Dom Wydawniczy

Dodaj: szt.
KUP KSIĄŻKĘ

Nasza cena:42,00 PLN
Cena z okładki: 42.00 PLN

  • Opis książki

  • Dane szczegółowe

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
AutorZajdowski Karol
Format16.6x23.8
ISBN9788380171725
Objętość354
OprawaKartonowa Foliowana
Rok wydania2017
TematykaEkonomia Biznes
Wydanie1