loadingimg

Wczytuję dane...

Akceptujemy

Zapłać po przez PatyU - wygodnie i bezpiecznie!


Zapłata kartą kredytową / płatniczą MasterCard Zapłata kartą kredytową / płatniczą VISA Przelew bankowy Zapłata gotówką (przy odbiorze)

Wysyłka książek


powrót do poprzedniej stronypoprzedni
następny
Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Promocja

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Dostępność 24-48 h
średnia: 0.0  ocen: 0

Wysyłamy w terminie: 48 godziny

Wydawca: Wsip

Dodaj: szt.
KUP KSIĄŻKĘ

Nasza cena:38,70 PLN
43,00 PLN
Oszczędzasz: 4.30 PLN
Cena z okładki: 43.00 PLN

  • Opis książki

  • Dane szczegółowe

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
AutorBłaszczyk Dorota, Machowska Julita
Format17.0x24.0cm
ISBN9788302157172
Objętość240
OprawaMiękka
Rok wydania2016
TematykaPodręczniki szkolne