loadingimg

Wczytuję dane...

Newsletter książkowy

Akceptujemy

Zapłać po przez PatyU - wygodnie i bezpiecznie!


Zapłata kartą kredytową / płatniczą MasterCard Zapłata kartą kredytową / płatniczą VISA Przelew bankowy Zapłata gotówką (przy odbiorze)

Wysyłka książek


powrót do poprzedniej stronypoprzedni
następny
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
Promocja

Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej

Dostępność 24-48 h
średnia: 0.0  ocen: 0

Wysyłamy w terminie: 48 godzin

Wydawca: Umcs

Dodaj: szt.
KUP KSIĄŻKĘ

Nasza cena:35,91 PLN
39,90 PLN
Oszczędzasz: 3.99 PLN
Cena z okładki: 39.90 PLN

  • Opis książki

  • Dane szczegółowe

Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie kanałów marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałów sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie.
Niniejsza książka jest efektem pracy w ramach grantu naukowego Narodowego Centrum Nauki nr 2014/13/B/HS4/01612 zatytułowanego "Modelowanie dystrybucji usług w gospodarce sieciowej" - okres jego realizacji to lata 2015-2018. Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących zachowania konsumenta w wyborze kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu usługi. W środowisku multikanałowym elementem warunkującym zachowanie konsumenta jest cel kontaktu klienta z usługodawcą - poszukiwanie informacji, zakup. obsługa pozakupowa, rezygnacja.
AutorLipowski Marcin
Format17.1x23.9
ISBN9788377848661
Objętość302
OprawaMiękka
Rok wydania2016
TematykaEkonomia Biznes