loadingimg

Wczytuję dane...

Newsletter książkowy

Akceptujemy

Zapłać po przez PatyU - wygodnie i bezpiecznie!


Zapłata kartą kredytową / płatniczą MasterCard Zapłata kartą kredytową / płatniczą VISA Przelew bankowy Zapłata gotówką (przy odbiorze)

Wysyłka książek


powrót do poprzedniej stronypoprzedni
następny
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Promocja

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

Dostępność 24-48 h
średnia: 0.0  ocen: 0

Wysyłamy w terminie: 48 godzin

Wydawca: Rozpisani.pl

Dodaj: szt.
KUP KSIĄŻKĘ

Nasza cena:62,10 PLN
69,00 PLN
Oszczędzasz: 6.90 PLN
Cena z okładki: 69.00 PLN

  • Opis książki

  • Dane szczegółowe

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.

W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
AutorBera Agnieszka
Format16.5x23.5cm
ISBN9788394587505
Objętość226
OprawaMiękka
Rok wydania2016
TematykaEkonomia Biznes