loadingimg

Wczytuję dane...

Akceptujemy

Zapłać po przez PatyU - wygodnie i bezpiecznie!


Zapłata kartą kredytową / płatniczą MasterCard Zapłata kartą kredytową / płatniczą VISA Przelew bankowy Zapłata gotówką (przy odbiorze)

Wysyłka książek


powrót do poprzedniej stronypoprzedni
następny
Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia
Promocja

Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia

Dostępność 24-48 h
średnia: 0.0  ocen: 0

Wysyłamy w terminie: 48 godzin

Wydawca: Difin

Dodaj: szt.
KUP KSIĄŻKĘ

Nasza cena:40,50 PLN
45,00 PLN
Oszczędzasz: 4.50 PLN
Cena z okładki: 45.00 PLN

  • Opis książki

  • Dane szczegółowe

Praca dotyczy relacji interpersonalnych i międzyorganizacyjnych w instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia. Zdaniem autorki zaburzenia komunikacji przekładają się na obniżenie poziomu usługi zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów porozumiewania się, na poprawę jakości usług, w tym podstawową relację lekarz – pacjent, mogą wpływać elementy pozamedyczne: uczucia i emocje. Autorka dowodzi, że analiza stosunków interpersonalnych w organizacjach ochrony zdrowia pozwala odkryć potencjał tkwiący w jakości relacji, którego wykorzystanie zapewni bezpieczeństwo i dobry poziom świadczonych usług zdrowotnych.
AutorLisiecka-Biełanowicz Mira
Format16.0x23.0cm
ISBN9788380851399
Objętość174
OprawaMiękka
Rok wydania2016
TematykaEkonomia Biznes