loadingimg

Wczytuję dane...
powrót do poprzedniej stronypoprzedni
następny
Etyka w polskim public relations
Promocja

Etyka w polskim public relations

Dostępność 24-48 h
średnia: 0.0  ocen: 0

Wysyłamy w terminie: 48 godzin

Wydawca: Aspra

Dodaj: szt.
KUP KSIĄŻKĘ

Nasza cena:37,80 PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz: 4.20 PLN
Cena z okładki: 42.00 PLN

  • Opis książki

  • Dane szczegółowe

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab


Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
AutorOlędzki Jerzy
Format16.0x23.0cm
ISBN9788375451320
Objętość290
OprawaMiękka
Rok wydania2009
TematykaSocjologia