loadingimg

Wczytuję dane...

Newsletter książkowy

Akceptujemy

Zapłać po przez PatyU - wygodnie i bezpiecznie!


Zapłata kartą kredytową / płatniczą MasterCard Zapłata kartą kredytową / płatniczą VISA Przelew bankowy Zapłata gotówką (przy odbiorze)

Wysyłka książek


FAQ
  • Czy muszę się rejestrować w sklepie?
Nie wymagamy od naszych Klientów rejestracji. Mogą Państwo kupować książki bez zakładania konta. Zalecamy jednak rejestrację, gdyż posiadanie konta wiąże się m.in. z możliwością zapamiętania adresu do wysyłki oraz dostawy.
 
  • Czy mogę odebrać książki osobiście?

Tak, jest taka możliwość. W naszej księgarnii stacjonarnej mogą Państwo odbierać zamówienia, po otrzymaniu potwierdzenia skompletowania, pon-pt 9-19, sob-ndz 10-18 Wystarczy, że wybiorą Państwo podczas składania zamówienia formę wysyłki "Odbiór osobisty". 
  

  • Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić za książki gotówką lub kartą?

Tak, jest taka możliwość. 
 

  • W jakich godzinach pracujecie?

Odbiór zamówień jest możliwy w godzinach pracy księgarni -  pon-pt 9-19, sob-ndz 10-18 
 

  • Czy mogę kupić książki na miejscu?

Tak, w księgarni stacjonarnej znajduje się szeroka oferta ksiażek dostępnych na miejscu.
 

  • Czy mogę zamówić książkę, która jest aktualnie niedostępna?

Niestety nie ma takiej możliwości, gdyż książek takich nie ma w u naszych dostawców i nie mamy możliwości ich sprowadzenia.
 

  • Książka miała dostępność 1-2 dni, minął już 2-gi dzień od złożenia zamówienia. Czemu nie dostałem jeszcze paczki?

Po przez "dostępność" danej książki należy rozumieć, że w podanym terminie sprowadzamy towar od naszego dostawcy. Wówczas wysyłka paczki do Państwa powinna nastąpić najpóźniej ostatniego dnia deklarowanej dostępności (w tym przykładzie to 2-gi dzień od złożenia zamówienia).

Prosimy również pamiętać, że w termin dostępności książek nie wliczany jest czas potrzebny przewoźnikowi (Poczta Polska / firma kurierska) na dostarczenie paczki do Państwa, a zamówienie na książki z różnym czasem realizacji wysyłane jest w terminie najdłuższym z podanych.
 

  • Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Jeśli posiadają Państwo firmę, to prosimy pamiętać o zmianie adresu dla rachunku na prawidłowy dla przedsiębiorstwa.
 

  • Czy mogę otrzymać fakturę z terminem płatności?

Tak, jest to możliwe przedewszystkim dla instytucji państwowych, samorządowych, szkół, bibliotek, uczelni. Jeśli posiadają Państwo firmę i robią zakupy w naszym sklepie już od dłuższego czasu, to też istnieje taka możliwość. Prosimy wówczas o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie.
  

  • Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?

Tak, możliwa jest wysyłka w granicach UE.
 

  • Jakie są koszty wysyłki książek?

Przy każdym produkcie podana jest najniższa, możliwa kwota wysyłki. Ceny wysyłki dla poszczególnych dostawców podajemy również w koszyku, podczas procedury składania zamówienia oraz w podsumowaniu złożonego zamówienia.
 

  • Jaką firmą wysyłacie książki?

Przesyłki w naszym sklepie obsługuje firma kurierska Fedex,  Poczta Polska oraz Inpost (Paczkomaty)
 

 

  • Jak mogę zapłacić za książki?

Oferujemy Państwu różne formy zapłaty za złożone zamówienie. Do Państwa wyboru jest m.in. tradycyjny przelew bankowy oraz szybki przelew i zapłata kartą kredytową obsługiwane przez system PayU.pl. Mają Państwo również możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w naszej księgarni stacjonarnej
 


 

  • Dlaczego muszę podawać numer PESEL przy zapłacie przez PayU.pl?

Informujemy Państwa, że numer PESEL należy podać ze względów bezpieczeństwa w wypadku płatności dokonywanej za pomocą karty płatniczej lub kredytowej. Procedura ta wymagana jest przez serwis PayU.pl, który bierze pełną odpowiedzialność za przeprowadzaną transakcję. Więcej informacji znajdą Państwo na oficjalnej stronie serwisu Płatności.pl.

Uwaga! Jeśli nie dysponują Państwo numerem PESEL (np. z powodu braku polskiego obywatelstwa), to zapraszamy do opłacenia zamówienia tradycyjnym przelewem.
 

  • Nie otrzymałem potwierdzenia zapłaty za zamówienie, a przelałem pieniądze

Jeśli nie otrzymają Państwo potwierdzenia wpłynięcia wpłaty na nasze konto w ciągu 3 dni roboczych od daty wykonania przelewu, to prosimy wówczas o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Mogą Państwo również wysłać potwierdzenie przelewu wygenerowane przez system bankowości on-line w pliku PDF.
 


 

  • Jak  mogę anulować zamówienie lub zmodyfikować
W takim wypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  • Co się dzieje, jeśli nie możecie sprowadzić książki?

W takim przypadku kontaktujemy się z Państwem i informujemy o zaistniałym problemie. Wówczas czekamy na Państwa decyzję co do sposobu dalszej realizacji zamówienia. Jest bowiem kilka możliwości: a) możemy poczekać z realizacją zamówienia, b) wysłać tylko aktualnie dostępne pozycje c) anulować zamówienie.
 

Jeśli zamówienie zostało przedpłacone, to:
 

  1. w przypadku częściowej realizacji zamówienia nastąpi zwrot różnicy w kwocie zapłaty;
  2. w przypadku anulowania zamówienia zostanie zwrócona Państwu pełna kwota zapłaty.
     
  • Czy przy większych zamówieniach udzielacie dodatkowego rabatu?

Zgodnie z polityką naszego sklepu nie są udzielane indywidualne rabaty. Proponujemy jednak Państwu szereg ciekawych promocji i okazjonalnych zniżek, które na pewno zrekompensują ten stan rzeczy. Zapraszamy do zapisania się do newslettera i śledzenia nowinek ze świata książki oraz do regularnego zaglądania na nasze strony.
 

  • Opis książki mi nie wystarcza, czy wiecie coś więcej na jej temat niż podano?

Informujemy Państwa, że nasi pracownicy opierają się wyłącznie na opisach zawartych na stronie sklepu i nie mają możliwości podania większej ilości informacji.

Jest to związane z tym, że większość danych otrzymujemy od naszych dostawców i w związku z tym nie zawsze mamy wpływ na zawartość merytoryczną opisów książek. Pomimo, że dane w opisach sprawdzamy pod kątem poprawności, to niestety może się zdarzyć, że opis nie będzie wyczerpujący lub zdarzą się błędy. 

Jesteśmy jednak otwarci na Państwa wszelkie uwagi w tym temacie. Jeśli jakiś opis jest dla Państwa mało wyczerpujący, to prosimy o kontakt e-mail z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 

 

  • Otrzymałem książkę wadliwą / inną niż zamawiałem, co mam teraz zrobić?

Mają Państwo prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. W tym celu stworzyliśmy dla specjalną podstronę, z której dowiedzą się Państwo więcej o procedurze reklamacji.
 

 

  • Chciałbym zwrócić zakupioną książkę, co mam teraz zrobić?

Mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki i bez podania przyczyn. W tym celu stworzyliśmy specjalną podstronę, z której dowiedzą się Państwo więcej o swoich prawach. Udostępniamy na niej również specjalny formularz zwrotu, który ułatwi Państwu całą procedurę.
 

  • Chciałbym wymienić zakupioną książkę na inną. Czy jest to możliwe?

Z przykrością informujemy Państwa, że nie dokonujemy zamian. W takim przypadku proponujemy skorzystać z opcji zwrotu towaru i złożyć nowe zamówienie.
 

  • Paczka wysłana Pocztą Polską spóźnia się, co mam robić?

Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt z odpowiednim dla adresata urzędem pocztowym, w celu sprawdzenia czy zamówienie nie czeka tam na odbiór. Zdarza się bowiem, że awizo pozostawione przez listonosza ginie, lub doręczyciel nie ma możliwości jego pozostawienia (np. z powodu domofonu na klatce schodowej). Wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki.

Jeśli jednak okaże się, że paczka nie dotrze pod wskazany w zamówieniu adres w terminie 14 dni od daty wysłania, to prosimy o kontakt w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta naszego sklepu.

 

  • Nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń ze sklepu. Co się dzieje?

W takim przypadku prosimy Państwa o sprawdzenie czy podczas rejestracji został podany prawidłowy adres e-mail. Zdarza się np. że prawidłowy adres to xxx@o2.pl, a zamiast literki "o" została wpisana cyfra "0". Zdarzają się również literówki w adresach. Jeśli są Państwo przekonani o poprawności danych - prosimy o telefoniczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.